• Ελληνικά
    • English
  • Ελληνικά 
    • Ελληνικά
    • English
  • Σύνδεση
Τόπος καταγραφής 
  •   Αρχική σελίδα
  • Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας
  • Παραδόσεις
  • Τόπος καταγραφής
  •   Αρχική σελίδα
  • Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας
  • Παραδόσεις
  • Τόπος καταγραφής
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Πλοήγηση ανά Τόπο καταγραφής

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Α
  • Β
  • Γ
  • Δ
  • Ε
  • Ζ
  • Η
  • Θ
  • Ι
  • Κ
  • Λ
  • Μ
  • Ν
  • Ξ
  • Ο
  • Π
  • Ρ
  • Σ
  • Τ
  • Υ
  • Φ
  • Χ
  • Ψ
  • Ω

Ταξινόμηση κατά:

Σειρά:

Αποτελέσματα:

Αποτελέσματα 1-7 από 7

  • κείμενο
  • χρόνος καταγραφής
  • ημερομηνία υποβολής
  • αύξουσα
  • φθίνουσα
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Αγιαννίτισσα (η) χόρτον τι του αγρού, κέκληται δε ούτω, διότι η κάρα του Αγ. Ιωάννου μετά την αποτομή εντός του χόρτου λέγεται ερρίφθη 

    Άγνωστος συλλογέας (1894)
  • Ουρανός – Άστρα – Γή

    Δυ' αδέλφεια ήσανε. Ήλος και Φέγγος πέρασ ένα δυό μήνες νέ. Ήλος ήτονε την ημέρα νε Φέγγος την νύχτα λέγανε Φέγγος του Ήλος «την νύχτα γύρες εσύ». Ήλος πα λέγεινε το Φεγγάρι «εσυ πας οι είσαι εσύ γυρές την νύχτα». Έναν ημέραν μάλλωναν για το γύρισμα φότι μαλόνηναι ήρθε 'ρεάστι μάννα του και ρώτησε τους για το ποιόν μαλόνειτε είπεν ο Ήλος. Ατός φότι ένι παιδί κι έθελει να γυρίση την νύχτα θέλει να...
    

    Άγνωστος συλλογέας (1894)
  • Εάν κατά τον ενταφιασμόν νεκρού τύχη γαλή να διέλθη επί του τάφου, κακόν σημείον θεωρείται το τοιούτον. Άλυτος μένει ο νεκρός. Τότε δε μόνον πιστεύεται ότι θα διαλυθή, εάν συλλαβόντες αναγκάσωσιν αυτών επτάκις να περιστραφή περί αυτόν. 

    Άγνωστος συλλογέας (1894)
  • Ζωός(ο) = ο φανταζόμενος φύλαξ της οικίας. Πρόληψις επικραντεί και νύνότι εκάστη οικία έχει φύλακα τινα όντως εις μέν τους περί την Τρίπολιν χωρίαις λέγεται ότι εστίν όφις. Εν δε τους περί την Αμισόν και ιδίας εν 'Α. Αμισώ μία των νυμφών και όφις. 

    Άγνωστος συλλογέας
  • Η Μανίτσα Βρασσάβα (ούτω λέγεται εν Άνω Αμισώ η νόσος ευλογία) έχει κατά την κακή πρόληψιν αδελφόν τον Κουκουτσάν λεγόμενου, όσως ώρισται τα παιδεύη ανεξαιρέτως κάντας τους βροτούς δε ισχυρού και τεταμένου βηχός και αδελφών των Λυμιακών. Είναι δε πρεσβυτέρα και των δύο. Αρέσκεται εις την συναναστροφήν των νέων, ενίοτε δε και των ηλικιωμένων, και αγαπά τα προφέρηται το όνομα αυτής σεμνώς και μετ’... 

    Άγνωστος συλλογέας (1894)
  • Η Σελώνα γυναίκα έτσινε ήμερα ζύμωσε ζυμάρι και σο φουρνί ‘πορρίφτανε φότι πορρίφτανε το μωρό της μαγάρισε σηκώθηκε ποίκε πήτταις και σφόγγισε του μωρίου της τον κώλο.Ο θεός απάνω έρριξε τηνε μαντήλι κι’ατέ.Το μαντήλι είδεν το σόνι σόνι ‘γόνεψεν το και πάλυν εσήρε την σήτταν σφόγγισεν το α τότε ο θεός καταρήστεν τηνε και είπε ‘’Να ένι τα’απάνω σου σκαφίδι και τα κάτω λακάκια ψωμίου πρόσωπον να μη... 

    Άγνωστος συλλογέας
  • Ότι η μαννίτσα Λυμικάβα (ή λυμικία ή λυμική) εστί προσηνής και γλυκειά τους τρόπους, ουχί δε ως η μαννίτσα Βρατάβα, άτεγκτος και αδυσώπητος, ότι αυτή περιερχομένη από οικίας εις οικίαν προσφέρει γλυκύσματα τω ατόμω ο προσέβαλεν. 

    Παπανανιάδης, Ελευθέριος (1896)

Πλοήγηση

Όλο το ΑποθετήριοΑρχείο & ΣυλλογέςΤόπος καταγραφήςΧρόνος καταγραφήςΣυλλογείςΛήμμαΚατάταξη παράδοσης (κατά Πολίτη)Ευρετήριο πηγώνΚείμεναΑυτή η συλλογήΤόπος καταγραφήςΧρόνος καταγραφήςΣυλλογείςΛήμμαΚατάταξη παράδοσης (κατά Πολίτη)Ευρετήριο πηγώνΚείμενα

Ο λογαριασμός μου

Σύνδεση
Επικοινωνήστε μαζί μας | Αποστολή σχολίων
Κέντρον Λαογραφίας E-Mail: keel@academyofathens.gr
Δημιουργία/Σχεδιασμός ELiDOC
Λογισμικό DSpace Copyright © 2015  Duraspace


Το Έργο «Εθνικό δίκτυο ψηφιακής τεκμηρίωσης της άυλης και υλικής πολιτιστικής κληρονομιάς» στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» του ΕΣΠΑ 2007-2013, συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από εθνικούς πόρους.