dc.contributor.author | Δρακίδης, Γεράσιμος Δ. | |
dc.coverage.spatial | Ρόδος | |
dc.date.accessioned | 2016-01-15T11:10:49Z | |
dc.date.available | 2016-01-15T11:10:49Z | |
dc.date.issued | 1917 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11853/298095 | |
dc.language | Ελληνική - Κοινή ελληνική | |
dc.language.iso | gre | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.title | Ημέραν τινά ο Μωάμεθ είχεν υποσχεθή εις τον περι αυτόν αμαθή όχλον ότι την επομένην θα έκανε το θαύμα και θα εξήγεν εκ της γής, ως άλλος Μωυσής, ύδωρ. Προ τον σκοπόν τούτον αφ' εσπέρας έθεσεν κρυφίως υπό την γήν αρκετούς ασκούς πλήρεις ύδατος. Την νύκτα πηλόφυρ τοι χοίροι, ανέσκατζαν την γήν και ετρύπησαν δια τού ρύγχους την τους πλήρεις ύδατος εκείνους ασκούς ματαιώσαντες ούτω τα θαυματουργά σχέδια του Μωάμεθ. Ο προφήτης του Θεού οργισθές τότε κατηράσθη τους χοίρους και απο της εποχής εκείνης, οι πίστοι του Μωάμεθ οπαδοί, δεν τρώγωσι καν τα ζώα ταύτα ώς όντα κατηραμένα. Κατόπιν του ανωτέρω επισοδίου και της αρκετά δηκτικής παραδόσεως, ο λαός ο ελληνικός ευθύμης και σκοπτικώς αποκαλεί τους Οθωμανούς... Γουρουνομύτηδες. Αλλά και Κουτσουλούς διο ευνοήτους λόγους ο λαός της αποκαλεί. | |
dc.type | Παραδόσεις | el |
dc.description.drawernumber | Παραδόσεις ΛΖ΄- ΜΕ΄ | |
dc.relation.source | Αρ. 462, 217, Ρόδος, Γ. Δρακίδης | |
dc.relation.sourceindex | 462 | |
dc.relation.sourcetype | Αρχείο χειρογράφων | |
dc.description.bitstream | D_PAA_06700w | |
dc.subject.legendtitle | Γιατί οι Τούρκοι δεν τρώνε χοιρινό | |
dc.subject.legend | Ακαθόριστα | |
edm.dataProvider | Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών | el |
edm.dataProvider | Hellenic Folklore Research Center, Academy of Athens | en |
edm.provider | Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών | el |
edm.provider | Hellenic Folklore Research Center, Academy of Athens | en |
edm.type | TEXT | |
dc.coverage.geoname | 8133781/Ρόδος | |