Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Ζη και ζώνεται
(1926)
Ζη και αημάζει, καλοζή, έχει ισχύν...
Κατά τους χριστιανικούς ή βυζαντινούς χρόνους δείγμα αρχής και αξιώματος εθεωρείτο το φέρειν ειδικών ζάνην (ζωστοί άρχοντες ... ή ανεζωσμένοι το τάδε αξίωμα). Η ζώνη αυτή ήτο τιμητική δια τον φέροντα, όστις οσάκις εξέπιπτε του αξιώματος απέβαλλεν...
Κατά τους χριστιανικούς ή βυζαντινούς χρόνους δείγμα αρχής και αξιώματος εθεωρείτο το φέρειν ειδικών ζάνην (ζωστοί άρχοντες ... ή ανεζωσμένοι το τάδε αξίωμα). Η ζώνη αυτή ήτο τιμητική δια τον φέροντα, όστις οσάκις εξέπιπτε του αξιώματος απέβαλλεν...
Ζη και ζένει (ή ζένεται)
(1926)
Όζει, οζένει...
Περί τίνος διάγοντος δυστυχή βίον...
Εξ επιδράσεως του ζένεται τούτου είπομεν και “αυτός ζη και ζένεται” επί της σημασίας του κακοζή...
Περί τίνος διάγοντος δυστυχή βίον...
Εξ επιδράσεως του ζένεται τούτου είπομεν και “αυτός ζη και ζένεται” επί της σημασίας του κακοζή...
Δεν απόμεινε ποδάρι
(1926)
Ουδείς ή ουδέν απέμεινε...
Αίνος, Βιθυνία, Δημητσάνα...
Από συνήθειαν των Βυζαντινών, καθήν των ηττηθέντων ή αιχμαλώτων συλληφθέντων “τα ενεργά και κυριώτερα ηκρωτηριάζοντο των μελών”...
Αίνος, Βιθυνία, Δημητσάνα...
Από συνήθειαν των Βυζαντινών, καθήν των ηττηθέντων ή αιχμαλώτων συλληφθέντων “τα ενεργά και κυριώτερα ηκρωτηριάζοντο των μελών”...
Θα σου κόψω μύτη κι αφτία
(1926)
Αυστηρώς θα σε τιμωρήσω. Η φράσις λέγεται υπό του απειλούντος εν Μάνη, ένθα ο θέλων να υβρίση τον εχθρόν του του απέκοπτε το ούς, δεικνύων ότι δεν καταδέχεται να τον φονεύση.Οι Βυζαντινοί έκοπτον την ρίνα.