Πλοήγηση ανά Συλλογέα "Κυριαζής, Νίκος Γ."
-
Τραύα πόνον για ομορφκιάν
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Δια τους υφισταμένους δοκιμασίας προς απόκτησιν ενός αγαθού -
Τραύα τζει τζ' εκάηκα
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Ερμηνεία: Οκνηροί, αντί να φύγωσι από καναπέν καιόμενον, εσπρώχνοντο δια να μη είναι πλησίον του καιομένου -
Τραύα, Γούμενε, τοσ σερόμυλον
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Δι' όσους επιζητούν καλυτέραν ζωήν εύρον χειροτέραν τοιάυτην. -
Τραυά τον το γαίμα
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Λέγεται α) Επί στενής συγγενείας ατόμων αγνοούντων άλληλα ως και τους δεσμούς συγγενείας των ελκομένων όμως ζωηρώς μετά τυχαίαν συνάντησιν. β) Επί δολοφόνων, τους οποίους το αίμα του θύματος των ωθεί να προδοθώσι και να ... -
Τρέσ' η μύξα μου που τηγ κρυάδα. Ξέρω σε που το καλοτζαίριν
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Συνοδεύεται από κείμενο... -
Τρεις τα Γέννα, τρείς τα Φώτα, τζ' έξη την Ανάστασι
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Παλαιότερον αι σχολικαί αργίαι ήσαν ως ανωτέρω λέγεται καθωρισμέναι -
Τρώει με η γλώσσα μου
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Όταν γνωρίζομεν κάτι που δεν συγκρατούμεθα να φυλάξωμεν μυστικόν -
Τρώεις σούππαν άρρωστε;
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Το γάλα και η σούππα η μονόχογλη, με ρύζιν και νερόν αποτελούσι την κυριωτέραν εν Κύπρω τροφήν δια τους ασθενείς. Τοιαύτην δίαιταν εννοείται ότι γλήγορα βαρύνεται ο ασθενεής -
Τσέκκερε σσυλλοκούμπαρε, που τ' άσσισ σου. Ελάλουσσου να πάμεν του λατούρου, τζ ελάλες να πάμεν του Μαζωτού
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Η λάρναξ άλλοτε συνεδέετο με την Λεμεσόν διά Μαζωτου, του Λατούρου, Ζυγιού, Μονής. Από την Αλαμηνάν εις τον Μαζωτόν φέρουσι δύο δρόμοι, ο ένας κατ' ευθείαν και ο άλλος διά του Λατούρου, χωρίου άλλοτε, τώρα τσιφλίτζιν. ... -
Τταβάν τζ' οφτόν, αντρέα μου
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Ερμηνεία: Επί όσων η τύχη μένει πάντοτε η αυτή -
Τυλίει το σαν το μαρούλλιν
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940) -
Τώρα πουγίνην η θάλασσα γιατούρτιν, εσπάσαν τα κουτάλια μας
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Κουτάλια ή οι κουτάλες -
Τώρα στα γεράματα εν να μάθ' ο γέρος γράμματα
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Γράμματα μανθάνομεν νέοι ότε η αντίληψις και η μνήμη δεν είναι ασθενείς. Λέγεται επί των ηλικιώμενων που είναι δύστροποι με δυσμετάβλητον χαρακτήρα -
Των φρονίμων τα παιδκιά, πριμ πεινασουμ μαειρέβκουν
Κυριαζής, Νίκος Γ. (1940)Απόδειξις συνέσεως αλλά και πρόξενος ωφελείας είναι η προνοητικότης