Πλοήγηση ανά Τόπο καταγραφής
Αποτελέσματα 216-235 από 986
-
Δεν έχ' βρακί στουζ κώλου τ'
(1915) -
Δεν έχ' ουρθή κι ανάπουδ'
(1915) -
Δεν έχ΄ν οιζουνdανοί θέλ΄ν κ΄ οι πιθαμέν΄
(1915)Οι κυριολεκτικώς οσάκις πρόκειται περί προσφοράς εις τους νεκρούς (ιδία οίνου) ή μεταφορικώς οσάκις πρόκειται περί είδους όχι πρώτης ανάγκης, οπότε ως πεθαμένοι θεωρούνται οι πτωχοί -
Δεν έχουμ' έναν αραbά να βάλουμι τα θ'κά μας (θα σκουτ'στσούμι για τα ξένα)
(1915)Όσακις αρχίζει τις να ομιλεί μεθ' υπερβολικού ενδιαφέροντος περί των ατυχημάτων τρίτου -
Δεν είδα απού τα μάτια κι' καϊτιράου απού τα φρύδια;
(1915)Περιφρονητικώς περί της εκ των υιών αναμενόμενης αφέλειας χήρας μητρός -
Δεν είχις τύχ' αφένd να βάλ'ς βρακί
(1915)Η απλώς επί στερήσεως ένεκα κακοτυχίας, η ( συνηθέστερον ) επί αποδόσεως εις την τύχην πραγμάτων οφειλωμένων εις την ενέργειαν των ενδιαφερομένων. ( Ελέχθη κατά το σχετικό διήγημα υπόνυμφων, αίτινες διεμοιράσθηκαν προς ... -
Διαβάζ' γράμμα βουλουμένου
(1915) -
Διαουλουκαβαλ'κεμένους
(1915)Ερμηνεία: Επί των εκ πείσματος επιμενόντων εις τι ή αρνουμένων να πράξωσι τι -
Δός τ' πένd, να 'χ' δέκα
(1915) -
Δούλιυέ μι κακουρίζ'κι να μη γένου σαν κι ισένα
(1915)Επί της εκμεταλεύσεως των πτωχών εκ μέρους απλήστων πλουσίων -
Δύο γυμνοί μοναχά για το λουτρό κάν΄ ν
(1915)Επί μελετωμένου συνοικεσίου απόρου άνευ προικός. Πιθανώτατα η παροιμία μετεφράσθη εκ της Τουρκικής διότι εκεί είναι έμμετρος -
Δώδικα μήνις δικατρεις Αγιάν' δις
(1915) -
Δώσ' τ' πένdι ν'άχ' δέκα
(1915)